POLITYKA PRYWATNOŚCI
     1.    Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych w firmie DRM Łukasz Matwiej, w tym także za pośrednictwem strony www.e-drm.pl (zwanej dalej: „stroną internetową”).
     2.    Właścicielem strony internetowej i jednocześnie administratorem danych jest Łukasz Matwiej prowadzący działalność gospodarczą pod firmą DRM ŁUKASZ MATWIEJ z siedzibą w Baranowie (62-081 Przeźmierowo), ul. Alabastrowa 87/2, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii, NIP: 8862531283, REGON: 021399402, zwany dalej DRM.
     3.    Dane osobowe zbierane przez DRM za pośrednictwem strony internetowej, elektronicznej skrzynki pocztowej (e-mail) a także innych środków umożliwiających komunikację na odległość są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
     4.    DRM dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności swoich Klientów
i Kontrahentów.

§ 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna
     1.    DRM zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, zwanych dalej łącznie Klient/Kontrahentami i Kontrahentami.
     2.    Dane osobowe Klientów i Kontrahentów są zbierane w przypadku:
     a)    przekazania swoich danych w celu przygotowania oferty. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
     b)    składania zamówienia na usługę, w celu wykonania umowy realizacji usługi. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
     c)    subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter), w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną. Podstawa prawna – zgoda osoby, której dane dotyczą na wykonanie umowy o świadczenie usługi Newsletter (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
     d)    korzystania z usługi formularza kontaktowego na stronie internetowej w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

     3.    W przypadku składania zamówienia na wykonanie usługi Klient/Kontrahent podaje następujące dane:
     a)    adres e-mail;
     b)    dane adresowe:
     a.    kod pocztowy i miejscowość;
     b.    kraj (państwo);
     c.    ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
     c)    imię i nazwisko;
     d)    numer telefonu.
     4.    W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
     a)    firmę Przedsiębiorcy;
     b)    numer NIP.
     5.    W przypadku skorzystania z usługi Newsletter, Klient/Kontrahent lub Kontrahent podaje jedynie swój adres e-mail.
     6.    W przypadku skorzystania z usługi formularza kontaktowego, Klient/Kontrahent podaje następujące dane:
     a)    adres e-mail;
     b)    imię.
     7.    Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klient/Kontrahenta/Kontrahenta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
     8.    Od Klient/Kontrahentów i Kontrahentów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
     9.    W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klient/Kontrahenta i Kontrahenta w ramach korzystania z funkcjonalności na stronie internetowej takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Klient/Kontrahent lub Kontrahent korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
     10.    Przekazanie danych osobowych do DRM jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie rejestracji nowego Klient/Kontrahenta/Kontrahenta, zaś w przypadku składania zamówienia bez rejestracji Klient/Kontrahenta/Kontrahenta uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia.

§ 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są przechowywane?
     1.    Dane osobowe Klient/Kontrahenta/Kontrahenta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta DRM przy prowadzeniu strony internetowej oraz swojej działalności. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom DRM co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
     a)    Podmioty przetwarzające. DRM korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie DRM. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;
     b)    Administratorzy. DRM korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klient/Kontrahentów/Kontrahentów. Świadczą oni usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.
     2.    Lokalizacja. Dostawcy usług mają siedziby w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
     3.    Dane osobowe Klient/Kontrahentów i Kontrahentów przechowywane są:
     a)    W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klient/Kontrahenta/Kontrahenta przetwarzane są przez DRM tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić DRM i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
     b)    W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klient/Kontrahenta/Kontrahenta przetwarzane są przez DRM tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
     4.    W przypadku dokonania zakupu usług dane osobowe mogą być przekazywane firmie kurierskiej lub pocztowej w celu dostarczenia przedmiotów będących wynikiem zamówionych usług.
     5.    W przypadku, gdy Klient/Kontrahent/Kontrahent wybierze płatność poprzez system PayU, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
     6.    Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klient/Kontrahentom/Kontrahentom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania strony internetowej do preferencji Klient/Kontrahentów/Kontrahentów, a także administrowania stroną internetową.
     7.    W przypadku, gdy Klient/Kontrahent/Kontrahent dokona subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter) na jego adres e-mail DRM będzie wysyłać wiadomości elektroniczne zawierające informacje handlowe o promocjach i nowych produktach dostępnych na stronie internetowej.
     8.    W przypadku skierowania żądania DRM udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

§ 3 Mechanizm cookies, adres IP
     1.    Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies. Zapisywane są one przez DRM na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej stronę internetową, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia” oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane przez DRM produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających stronę internetową. Dają też możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
     2.    DRM wykorzystuje dwa typy plików cookies:
     a)    Cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klient/Kontrahentów/Kontrahentów.
     b)    Cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klient/Kontrahenta/Kontrahenta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klient/Kontrahentów/Kontrahentów.
     3.    DRM wykorzystuje cookies własne w celu analiz i badań oraz audytu oglądalności, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci/Kontrahenci korzystają ze strony Internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
     4.    Mechanizm cookies jest bezpieczny dla komputerów Klient/Kontrahentów/Kontrahentów firmy DRM. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do komputerów Klient/Kontrahentów/Kontrahentów wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Niemniej w swoich przeglądarkach Klienci/Kontrahenci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze strony internetowej będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
     5.    Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia popularnych przeglądarek internetowych w zakresie stosowania plików cookies:
     a)    przeglądarka Internet Explorer;

     b)    przeglądarka Microsoft EDGE;

     c)    przeglądarka Mozilla Firefox;

     d)    przeglądarka Chrome;

     e)    przeglądarka Safari;

     f)    przeglądarka Opera.

     6.    DRM może gromadzić adresy IP Klient/Kontrahentów/Kontrahentów. Adres IP to numer przydzielany komputerowi osoby odwiedzającej stronę internetową przez dostawcę usług internetowych. Numer IP umożliwia dostęp do Internetu. W większości przypadków jest przypisywany komputerowi dynamicznie, tj. zmienia się przy każdym połączeniu z Internetem. Adres IP jest wykorzystywany przez DRM przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu strony internetowej, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści strony internetowej.
     7.    Strona internetowa zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. DRM nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą
     1.    Prawo do cofnięcia zgody – podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent/Kontrahent ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił DRM.
     b)    Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
     c)    Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez DRM zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
     d)    Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klient/Kontrahenta/Kontrahenta żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem DRM może świadczyć jedynie za zgodą.
     2.    Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 21 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent/Kontrahent ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli DRM przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług DRM, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności strony internetowej oraz ułatwienie korzystania ze strony internetowej, a także badanie satysfakcji.
     b)    Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Klient/Kontrahenta/Kontrahenta na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.
     c)    Jeżeli sprzeciw Klient/Kontrahenta/Kontrahenta okaże się zasadny i DRM nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klient/Kontrahenta/Kontrahenta zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Klient/Kontrahent wniósł sprzeciw.
     3.    Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – podstawa prawna: art. 17 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
     b)    Klient/Kontrahent ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
     a.    dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
     b.    wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
     c.    wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach marketingowych;
     d.    dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
     e.    dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego, któremu DRM podlega;
     f.    dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
     c)    Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, DRM może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega DRM. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług DRM, czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub świadczeniem usług.
     4.    Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 18 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent ma prawo do żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. DRM nie będzie też wysyłał żadnych komunikatów, w tym marketingowych.
     b)    Klient/Kontrahent ma prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących przypadkach:
     a.    gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas DRM ogranicza ich wykorzystanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na 7 dni;
     b.    gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych Klient/Kontrahent zażąda ograniczenia ich wykorzystania;
     c.    gdy dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi/Kontrahentowi w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
     d.    gdy wniósł sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności Klienta/Kontrahenta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator, przetwarzając dane osobowe Klienta/Kontrahenta.
     5.    Prawo dostępu do danych – podstawa prawna: art. 15 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Klient/Kontrahent ma prawo:
     a.    uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
     b.    uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Klienta/Kontrahenta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Klientowi/Kontrahentowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
     c.    uzyskać kopię swoich danych osobowych.
     6.    Prawo do sprostowania danych – podstawa prawna: art. 16 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Klient/Kontrahent, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §7 Polityki Prywatności.
     7.    Prawo do przenoszenia danych – podstawa prawna: art. 20 RODO.
     a)    Klient/Kontrahent ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Klient/Kontrahent ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Klienta/Kontrahenta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
     8.    W sytuacji wystąpienia przez Klienta/Kontrahenta z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, DRM spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – DRM nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Klienta/Kontrahenta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
     9.    Klient/Kontrahent może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
     10.    Klient/Kontrahent ma prawo żądać od DRM przekazania kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób wskazany w §7 Polityki Prywatności.
     11.    Klientowi/Kontrahentowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

§ 5 Usługi dopasowane do preferencji i zainteresowań (profilowanie)
     1.    Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego Przetwarzania Danych Osobowych, które polega na wykorzystaniu Danych Osobowych do oceny niektórych czynników osobowych Osoby Fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej Osoby Fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
     2.    Dane osobowe Klientów/Kontrahentów mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (profilowanie), jednakże nie będzie to wywoływać wobec nich żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na sytuację Klientów/Kontrahentów.
     3.    Profilowanie danych osobowych przez DRM polega na przetwarzaniu danych Klientów/Kontrahentów w sposób zautomatyzowany oraz ręczny, poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Kliencie/Kontrahencie, w szczególności do analizy lub prognozy jego osobistych preferencji oraz zainteresowań.
     4.    W celu dotarcia do Klienta/Kontrahenta z komunikatami marketingowymi poza stroną internetową, DRM korzysta z usług zewnętrznych dostawców. Usługi te polegają na wyświetlaniu komunikatów marketingowych na innych stronach niż strona internetowa. W tym celu zewnętrzni dostawcy instalują np. odpowiedni kod lub pixel, aby pobrać informacje o aktywności Klienta/Kontrahenta na stronie internetowej. Szczegóły w zakresie stosowanych cookies znajdują się w §3. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na dopasowaniu komunikatów marketingowych do preferencji oraz zainteresowań.

§ 6 Zarządzanie bezpieczeństwem
         DRM zapewnia Klientom/Kontrahentom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych. DRM stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.
§ 7 Zmiany Polityki Prywatności
     1.    Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym DRM poinformuje Klientów/Kontrahentów z wyprzedzeniem 7 dni.
     2.    Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: biuro@e-drm.pl
     3.    Data ostatniej modyfikacji: 31.01.2022 r.